Kategórie      
Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?
Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA. Zistiť viac.
Informácie získané prostredníctvom Google reCAPTCHA podliehajú Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a používajú sa všeobecné bezpečnostné účely (nepoužívajú sa na prispôsobenú reklamu spoločnosti Google).
Výrobcovia / značky

Reklamačný poriadok

Úvod Dodanie tovaruReklamačný poriadok


Postup pri reklamácii

Kupujúci informuje o reklamácii bez zbytočného meškania predávajúceho.
e-mailom na predaj@predaj-tonerov.sk


Predávajúci následne kontaktuje kupujúceho a dohodne si s ním ďalší postup riešenia reklamácie.
Vybavenie môže byť je nasledovné:

Žilina a okolie

- Renovované laserové kazety a atramentové kartridže
Po otestovaní a uznaní reklamácie priamo u kupujúceho je kazeta (resp. kartridž) vymenená za nový kus. Za chybu sa nepovažuje spotrebovanie spotrebného materiálu.

- Originálne laserové a atramentové kazety
Reklamácia sa neuznáva ak bolo minuté viac ako 10% toneru (resp. atramentu). Táto podmienka je vychádza z reklamačných podmienok výrobcov. V prípade uznania reklamácie servisným strediskom výrobcu je reklamovaný tovar vymenený za nový.

- Tlačiarne a multifunkčné zariadenia
Reklamovaná tlačiareň alebo multifunkčné zariadenie je po obhliadke predávajúcim od kupujúceho odobraté a doručené do autorizovaného strediska. Pričom ak je doba opravy dlhšia ako 48 hodín, Predavajúci zapožičia kupujúcemu iné zariadenie. Pri zapožičaní sa dohodne cena za 1 výtlačok, ktorá nesmie byť vyššia ako cena za 1 výtlačok reklamovanej tlačiarne alebo multifunkčného zariadenia. Výpočet sa vykoná na základe ceny a kapacity spotrebného materiálu udávaného výrobcom daného zariadenia.

Slovensko (resp. tovar doručený kuriérom)

- Renovované laserové kazety a atramentové kartridže
Laserové tonery sa menia ks za ks. Náklady na vyzdvihnutie reklamovaného toneru a zaslanie nového toneru hradí predávajúci.

- Originálne laserové a atramentové kazety
Reklamácia sa neuznáva ak bolo minuté viac ako 10% toneru (resp. atramentu). Táto podmienka je vychádza z reklamačných podmienok výrobcov. V prípade uznania reklamácie servisným strediskom výrobcu je reklamovaný tovar vymenený za nový.

- Tlačiarne a multifunkčné zariadenia
Reklamovanú tlačiareň alebo multifunkčné zariadenie kupujúci zašle na vlastné náklady do sídla predávajúceho. Uznaná a vybavená reklamácia je zaslaná späť ku kupujúcemu na náklady predávajúceho.

Predajca v deň prijatia reklamácie vystaví kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru

ZÁRUČNÁ DOBA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY
- Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami Zákona, trvá teda 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom.
- Niektorý výrobcovia uvádzajú hlavne pri atramentových kazetách dobu spotreby. Uvedená doba je označením obdobia, počas ktorého výrobca zaručuje bezproblémové použitie výrobku. Táto doba sa nezhoduje so záručnou dobou.
- Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia reklamácie (osobné vyzdvihnutie resp. deň doručenia zásielky kuriérom)


- náklady na doručenie reklamácie do sídla predávajúceho hradí v plnej výške kupujúci

- Pri osobnom doručení tovaru neuznávame dodatočné reklamovanie druhu a počtu tovaru.

- V prípade zasielania tovaru prostredníctvom prepravnej spoločnosti je Kupujúci povinný tovar prehliadnuť pri prevzatí zásielky. Ak kupujúci zistí mechanické poškodenie tovaru alebo nekompletnosť zásielky (počet balíkov a ks) podľa prepravného listu, bez odkladu kontaktuje prepravcu a spíše zápis o škode. Následne kontaktuje reklamačné oddelenie predávajúceho kde bude reklamácia tovaru na základe zápisu o škode ďalej riešená.

- Reklamácie na tovar v nepoškodenom balení a reklamácie na zjavné chyby (poškrabanie, prasknutie) akceptujeme do 24 hod po prevzatí zásielky.
- Predajca nezodpovedá za chyby tovaru a neposkytuje záruku v zmysle týchto Všeobecných obchodných podmienok, ak má tovar odstránené alebo poškodené výrobné číslo, ak bol mechanicky poškodený po jeho prevzatí, poškodený v dôsledku prevádzkovania v nevhodných podmienkach, vystavený chemicky agresívnemu prostrediu, vysokej teplote elektrickému alebo magnetickému poľu, ak má odstránenú plombu alebo ak bol poškodený živelnou pohromou, poruchou elektrického prúdu alebo nevhodnou obsluhou.

Adresa na zasielanie reklamácii:

 

Marián Ondrejka - Wtrade

 

Mikuláša Dohnányho 817/1A
010 04 Žilina